Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10559
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Huyền
dc.date.accessioned2023-11-09T01:57:12Z-
dc.date.available2023-11-09T01:57:12Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281560en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10559-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesThông tin và tư liệu - 2019 - no.4 - tr.41-46 - ISSN.1859-2929en
dc.subjectThông tin và tư liệuen
dc.titleỨng dụng các công cụ Web 2.0 vào hoạt động marketing tại Trung tâm Học liệu Trường Đại học Quảng Bìnhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt43S042019041.pdf336.63 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.