Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9847
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thúy Hằng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:50:53Z-
dc.date.available2023-11-09T01:50:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280009en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9847-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu gia đình & giới - 2019 - no.04 - tr.34 - 45 - ISSN.1859-1361en
dc.subjectNghiên cứu gia đình & giớien
dc.titleHành vi tiêu dùng sản phẩm may mặc của thanh niên đô thị: Một tiếp cận xã hội học giớien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv237S042019034.pdf435.25 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.