Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9654
Title: Chiến lược marketing sản phẩm của các doanh nghiệp sữa Việt Nam hiện nay = Marketing strategies of Vietnam’s dairy enterprises
Authors: Lệ, Thị Nguyệt
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.234-239 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279030
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9654
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172019234.pdf281.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.