Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Nhuận
dc.contributor.authorNgô, Thị Quỳnh Chi
dc.contributor.authorBùi, Thanh Trường
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:23Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:23Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=279029en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9653-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.228-233 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNăng lực cạnh tranh marketing của công ty TNHH MTV In Tạp chí Cộng sản: Thực trạng và giải pháp = The marketing competitiveness of communist review – Printing one member limited liability company: Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S172019228.pdf
  • Size : 250 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.