Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9634
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Trúc
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Búp
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phúc
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:19Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:19Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278988en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9634-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.17 - tr.164-170 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng cá nhân đối với tiền gửi tiết kiệm tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn TP. Trà Vinh = Factors affecting the loyalty of customers to savings account products of commercial banks located in Tra Vinh cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172019164.pdf319.9 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.