Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9617
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Hồ Việt Anh
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278901en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9617-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.15 - tr.136-141 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ di dộng 4g của Viettel tại thị trường thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the satisfaction of customers who use Vviettel's 4g mobile service in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S152019136.pdf349.67 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.