Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorNguyễn, Hồ Việt Anh
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278901en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9617-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.15 - tr.136-141 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ di dộng 4g của Viettel tại thị trường thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the satisfaction of customers who use Vviettel's 4g mobile service in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S152019136.pdf
  • Size : 349,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.