Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9616
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Hưng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=270802en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9616-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu á Thái Bình Dương - 2019 - no.534 - tr.37-39 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu á Thái Bình Dươngen
dc.titleCác yếu tố cấu thành năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp kinh doanh dịch vụ thông tin di động.en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5342019037.pdf122.9 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.