Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Duyên
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:08Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:08Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278833en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9589-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2019 - no.9 - tr.52-64 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng năng lực giáo dục hướng nghiệp của giáo viên các trường trung học phổ thông.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157S92019052.pdf
  • Size : 586,74 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.