Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9585
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Thu Huyền
dc.contributor.authorHoàng, Anh Phước
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:07Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:07Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278828en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9585-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2019 - no.9 - tr.13-24 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleNhu cầu bồi dưỡng năng lực tư vấn tâm lí của giáo viên phổ thông hiện nay.en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157S92019013.pdf614.85 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.