Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9561
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt Lê Hoài Bửu
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:01Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:01Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278768en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9561-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.254-259 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ bảo hiểm xã hội tại Văn phòng Bảo hiểm xã hội tỉnh Bình Thuận = The satisfaction of customers when they use social insurance services provided by social insurance department of Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182019254.pdf352.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.