Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Toàn
dc.contributor.authorTrần, Thị Châu Hà
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:00Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278763en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9558-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.242-248 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ cho vay tiêu dùng của SCB - Chi nhánh Đà Nẵng = Studying the satisfaction of customers when using consumer loan products of SCB - Da Nang branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182019242.pdf
  • Size : 450,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.