Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9558
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Toàn
dc.contributor.authorTrần, Thị Châu Hà
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:00Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278763en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9558-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.242-248 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ cho vay tiêu dùng của SCB - Chi nhánh Đà Nẵng = Studying the satisfaction of customers when using consumer loan products of SCB - Da Nang branchen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S182019242.pdf450.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.