Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorTrần, Tới
dc.contributor.authorĐặng, Hồng Sỹ
dc.date.accessioned2023-11-09T01:45:59Z-
dc.date.available2023-11-09T01:45:59Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278753en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9553-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.210-219 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa sự hài lòng, dự định quay lại và trung thành khách hàng du lịch biển đảo (Trường hợp,nghiên cứu ở đảo Phú Quý, tỉnh Bình Thuận) = Relations among the satisfaction, return intention and loyalty of tourists in sea-island tourism: Case study of Phu Quy island, Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182019210.pdf
  • Size : 728,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.