Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9551
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Minh Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Nghiến
dc.contributor.authorVũ, Quang
dc.date.accessioned2023-11-09T01:45:58Z-
dc.date.available2023-11-09T01:45:58Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278747en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9551-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.198-203 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMô hình xác định giá trị thương hiệu cho các doanh nghiệp kinh doanh sản phẩm công nghiệp trong môi trường internet tại Việt Nam = The model of calculating the brand value for trading industrial products businesses in the context of the internet environment in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S182019198.pdf231.46 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.