Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Minh Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Nghiến
dc.contributor.authorVũ, Quang
dc.date.accessioned2023-11-09T01:45:58Z-
dc.date.available2023-11-09T01:45:58Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278747en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9551-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.18 - tr.198-203 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMô hình xác định giá trị thương hiệu cho các doanh nghiệp kinh doanh sản phẩm công nghiệp trong môi trường internet tại Việt Nam = The model of calculating the brand value for trading industrial products businesses in the context of the internet environment in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S182019198.pdf
  • Size : 231,46 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.