Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9458
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Loan
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Anh Thư
dc.date.accessioned2023-11-09T01:45:36Z-
dc.date.available2023-11-09T01:45:36Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278318en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9458-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2019 - no.12 - tr.3-12 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleNhận thức của giảng viên về sự công bằng trong tổ chức: phân tích từ góc độ giới tínhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S122019003.pdf324.79 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.