Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Công Vĩnh
dc.date.accessioned2023-11-09T01:42:54Z-
dc.date.available2023-11-09T01:42:54Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277986en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9217-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2019 - no.12 - tr.91-97 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleThực nghiệm phát triển chương trình lớp học thông qua việc thiết kế chuyên đề dạy học bài Dấu tam thức bậc hai.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S122019091.pdf
  • Size : 253,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.