Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Hồng Hải
dc.contributor.authorHữu, Thị Hồng Hoa
dc.date.accessioned2023-11-09T01:42:50Z-
dc.date.available2023-11-09T01:42:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277965en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9196-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2019 - no.12 - tr.31-35 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTiếp cận lý thuyết hiện đại trong giáo dục giá trị sống cho sinh viên hiện nay.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S122019031.pdf
  • Size : 226,83 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.