Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9171
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Châu
dc.contributor.authorTrần, Thị Vân
dc.date.accessioned2023-11-09T01:42:43Z-
dc.date.available2023-11-09T01:42:43Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277936en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9171-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.9 - tr.395-411 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCủng cố kiến thức về hệ đếm thập phân qua dạy học đo đại lượng ở tiểu học. Một nghiên cứu thực nghiệm. = Consolidating knowledge about the decimal system through teaching the measure quantity in elementary school – an experimental studyen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138V16S92019395.pdf901.49 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.