Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Châu
dc.contributor.authorTrần, Thị Vân
dc.date.accessioned2023-11-09T01:42:43Z-
dc.date.available2023-11-09T01:42:43Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277936en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9171-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.9 - tr.395-411 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCủng cố kiến thức về hệ đếm thập phân qua dạy học đo đại lượng ở tiểu học. Một nghiên cứu thực nghiệm. = Consolidating knowledge about the decimal system through teaching the measure quantity in elementary school – an experimental studyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S92019395.pdf
  • Size : 901,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.