Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9167
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Minh Dũng
dc.contributor.authorDương, Anh Khoa
dc.date.accessioned2023-11-09T01:42:42Z-
dc.date.available2023-11-09T01:42:42Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277928en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9167-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.9 - tr.369-381 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học ( Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleVận dụng định hướng giáo dục STEM trong dạy học các hệ biểu đạt của hàm số bậc nhất. = Applying STEM education* in teaching registers of representation of the first-degree functionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V16S92019369.pdf530.35 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.