Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Lê Hồng Phương
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-11-09T01:41:30Z-
dc.date.available2023-11-09T01:41:30Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277571en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8892-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.11 - tr.693-708 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleXây dựng thang đánh giá năng lực vận dụng kiến thức hóa học vào thực tiễn của học sinh trường trung học phổ thông = Designing rubrics for assessing the competency of applying chemistry knowledge into practice of high school studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S112019693.pdf
  • Size : 437,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.