Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Tiến Quý
dc.contributor.authorNguyễn, Việt Dũng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:38:19Z-
dc.date.available2023-11-09T01:38:19Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277488en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.552 - tr.51-53 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng trong xây dựng mô hình chấm điểm tín dụng khách hàng các nhân của ngân hàng thương mạien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5522019051.pdf
  • Size : 200,21 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.