Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Tiến Quý
dc.contributor.authorNguyễn, Việt Dũng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:38:19Z-
dc.date.available2023-11-09T01:38:19Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277488en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.552 - tr.51-53 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng trong xây dựng mô hình chấm điểm tín dụng khách hàng các nhân của ngân hàng thương mạien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5522019051.pdf200.21 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.