Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quang Thắng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:36:30Z-
dc.date.available2023-11-09T01:36:30Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8395-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Ấn Độ và Châu Á - 2019 - no.6 - tr.80-87 - ISSN.0866-7314en
dc.subjectNghiên cứu Ấn Độ và Châu Áen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng tới sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm bảo hiểm nhân thọ của Tập đoàn Bảo Việten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv361S62019080.pdf
  • Size : 391,02 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.