Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8395
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quang Thắng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:36:30Z-
dc.date.available2023-11-09T01:36:30Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8395-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Ấn Độ và Châu Á - 2019 - no.6 - tr.80-87 - ISSN.0866-7314en
dc.subjectNghiên cứu Ấn Độ và Châu Áen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng tới sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm bảo hiểm nhân thọ của Tập đoàn Bảo Việten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv361S62019080.pdf391.02 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.