Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Thủy
dc.contributor.authorLê, Thị Ngọc Chi
dc.date.accessioned2023-11-08T07:53:40Z-
dc.date.available2023-11-08T07:53:40Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276104en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7829-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.7 - tr.148-158 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleVấn đề dạy học nói và nghe cho học sinh trung học - nhìn từ chương trình ngữ văn 2015 của Hàn Quốc và chương trình ngữ văn 2018 của Việt Nam = The issue of teaching speaking and listening to high school students – A view from south Korean literature curriculum 2015 and Vietnamese literature curriculum 2018en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138S72019148.pdf
  • Size : 406,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.