Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7797
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huyền Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-11-08T07:53:33Z-
dc.date.available2023-11-08T07:53:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=276029en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7797-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.5 - tr.80-93 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleẢnh hưởng của công nghê thông tin đến hiệu quả hoạt động kinh doanh khách sạn - đề xuất mô hình nghiên cứu = The impact of information technology application on the hotel performance – A conceptual perspectiveen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138S52019080.pdf481.4 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.