Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hồng Xuân
dc.date.accessioned2023-11-08T07:53:28Z-
dc.date.available2023-11-08T07:53:28Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=275915en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7776-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Đông Nam Á - 2019 - no.6 - tr.45-52 - ISSN.0868-2739en
dc.subjectNghiên cứu Đông Nam Áen
dc.titleTriết lí giáo dục Đông - Tây qua mô hình liên kết Yale - NUS và những vấn đề đặt ra cho văn hóa đại học ở Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv140S62019045.pdf
  • Size : 357,77 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.