Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7713
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNhữ, Thị Phương Lan
dc.date.accessioned2023-11-08T07:53:13Z-
dc.date.available2023-11-08T07:53:13Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=275797en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7713-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Trường Đại học Sư Phạm Hồ Chí Minh) - 2019 - no.4 - tr.139-150 - ISSN.2588-137Xen
dc.subjectKhoa học (Trường Đại học Sư Phạm Hồ Chí Minh)en
dc.titleĐổi mới kiểm tra, đánh giá nhằm phát triển năng lực tư duy cho học sinh trong dạy học lịch sử ở trường trung học phổ thông = Renovation of examination and assessment in order to develop thinking capacity for students in teaching history in high schoolsen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138S42019139.pdf471.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.