Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7495
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Trâm
dc.contributor.authorLương, Văn Êm
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:17Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:17Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274382en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7495-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.358-364 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến hành vi chia sẻ tri thức của nhân viên kinh doanh tại tập đoàn Novaland = Factors affecting knowledge sharing behavior of sales staff at Novaland Groupen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22019358.pdf431.94 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.