Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Lan
dc.contributor.authorTrần, Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:16Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274380en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7492-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.347-351 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng sinh hoạt sử dụng điện tại Điện lực Tây Hồ = Analyzing and evaluating the satisfaction level of customers using electricity at Tay Ho Electricity Companyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22019347.pdf
  • Size : 216,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.