Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:16Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274379en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7491-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.336-346 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleHoạt động Digital Marketing của các doanh nghiệp bán lẻ hàng tiêu dùng tại Việt Nam = Digital Marketing activities of consumer goods retail businesses in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22019336.pdf
  • Size : 735,47 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.