Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7419
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Anh Thư
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Oanh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:51:58Z-
dc.date.available2023-11-08T07:51:58Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274290en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7419-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.145-149 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThương mại điện tử B2C tại Nhật Bản và bài học kinh nghiệm = B2C e-commerce in Japan and lessons for Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S82019145.pdf304.45 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.