Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7419
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Anh Thư
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Oanh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:51:58Z-
dc.date.available2023-11-08T07:51:58Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274290en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7419-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.8 - tr.145-149 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThương mại điện tử B2C tại Nhật Bản và bài học kinh nghiệm = B2C e-commerce in Japan and lessons for Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82019145.pdf
  • Size : 304,45 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.