Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Tú Vân
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Yến Ngọc
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:42Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:42Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274090en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7347-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.11 - tr.388-391 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự đón nhận công nghệ OMNI của khách hàng trong thời đại công nghiệp 4.0 = The reception of OMNI technology by customers in the industrial era 4.0en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112019388.pdf
  • Size : 167,45 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.