Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Thái
dc.contributor.authorHoàng, Thị Cẩm Tú
dc.contributor.authorPhạm, Thị Vân
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:40Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:40Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274078en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7340-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.11 - tr.354-360 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhân tố ảnh hưởng đến quyết định tiêu dùng nhãn hàng riêng tại siêu thị Co.op mart Tuy Hòa, tỉnh Phú Yên = Factors affecting the decision to purchase private brands at Co.op mart Tuy Hoa supermarket, Phu Yen provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112019354.pdf
  • Size : 470,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.