Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Dzu Nhật
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Thuận
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:37Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:37Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7333-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.11 - tr.319-326 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của yếu tố tâm lý đến ý định mua xanh của giới trẻ Việt Nam (Tiếp cận theo lý thuyết kiểm soát sợ hãi) = Impact of psychological factors on young people's intention to buy green (Approach according to fear control theory)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112019319.pdf
  • Size : 533,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.