Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thanh Nhất
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:33Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274054en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7318-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.11 - tr.254-259 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá mức độ sẵn sàng của các yếu tố ảnh hưởng đến triển khai mô hình khóa học trực tuyến mở đại trà (MOOC): Trường hợp ở Việt Nam = Assess the readiness of the factors affecting the deployment of a massively open online course (MOOC): The case in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112019254.pdf
  • Size : 376,24 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.