Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Quốc Việt
dc.contributor.authorBạch, Ngọc Hoàng Ánh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:11Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:11Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273920en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7233-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.247-253 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKiểm định mô hình ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng với PLS - SEM: Nghiên cứu tình huống tại Việt Nam = Testing the model of consumers' intention to buy green products with PLS - SEM: Case study in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92019247.pdf
  • Size : 397,8 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.