Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hiếu Nghĩa
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Anh
dc.contributor.authorTrần, Văn Trọng
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273915en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7228-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.212-222 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của trải nghiệm dịch vụ đến hành vi sau sử dụng: Trường hợp dịch vụ xe khách chất lượng cao tại Thành phố Cần Thơ = Impact of service experience on the post use behavior: The case of high quality bus service in Can Tho Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92019212.pdf
  • Size : 1,02 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.