Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7228
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hiếu Nghĩa
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Anh
dc.contributor.authorTrần, Văn Trọng
dc.date.accessioned2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.available2023-11-08T07:46:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273915en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7228-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.9 - tr.212-222 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của trải nghiệm dịch vụ đến hành vi sau sử dụng: Trường hợp dịch vụ xe khách chất lượng cao tại Thành phố Cần Thơ = Impact of service experience on the post use behavior: The case of high quality bus service in Can Tho Cityen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92019212.pdf1.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.