Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Xuân Huy
dc.date.accessioned2023-11-08T07:45:37Z-
dc.date.available2023-11-08T07:45:37Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273746en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7101-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.5 - tr.210-217 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá các yếu tố của hoạt động marketing tại các ngân hàng thương mại Việt Nam tại Khánh Hòa = Evaluate the elements of marketing activities at Vietnamese commercial banks in Khanh Hoaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S52019210.pdf
  • Size : 581,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.