Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7084
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết Thắng
dc.contributor.authorLê, Hồng Cẩm
dc.date.accessioned2023-11-08T07:45:32Z-
dc.date.available2023-11-08T07:45:32Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=273729en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7084-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.5 - tr.101-107 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ hành chính công tại sở công Thương tỉnh Bạc Liêu = Research factors affecting customer satisfaction when using public administrative services at the Department of Industry and Trade of Bac Lieu provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S52019101.pdf410.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.