Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70421
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Quý Duy
dc.contributor.authorPhan, Cao Thọ
dc.contributor.authorFumihiko, Nakamura
dc.date.accessioned2023-12-27T03:01:17Z-
dc.date.available2023-12-27T03:01:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350632en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70421-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giao thông vận tải - 2022 - no.8 - tr.798-813 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giao thông vận tảien
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ xe buýt đến sự hài lòng của hành khách ở Việt Nam – mô hình phương trình cấu trúc nhỏ nhất từng phần = Effects of perceived service quality on bus passengers’ satisfaction in viet nam – partial least squares structural equation modeling approachen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv287V73S82022798.pdf963.73 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.