Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70396
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Giang
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thống
dc.date.accessioned2023-12-27T03:01:10Z-
dc.date.available2023-12-27T03:01:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346434en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70396-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương) - 2022 - no.1 - tr.30-50 - ISSN.1859-4336en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương)en
dc.titleVai trò của niềm tin đối với quyết định sử dụng ngân hàng điện tử của khách hàng tại Việt Nam = The role of trust in customers’ decision to use e-banking in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv164V5S12022030.pdf3.3 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.