Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70364
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Huyền
dc.contributor.authorDương, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-12-27T03:01:00Z-
dc.date.available2023-12-27T03:01:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346316en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70364-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.3 - tr.85-95 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleThích ứng của giáo viên đối với đổi mới chương trình giáo dục phổ thôngen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv398V38S032022085.pdf492.95 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Jan 11, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 11, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.