Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Văn Hùng
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.date.accessioned2023-12-27T02:58:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:58:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350527en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69953-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Đại học Cửu Long - 2022 - no.27 - tr.22-34 - ISSN.2354-1423en
dc.subjectTạp chí Khoa học Đại học Cửu Longen
dc.titleMối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến, hài lòng và truyền miệng với ý định chuyên điểm đến du lịch của du khách: nghiên cứu cụ thẻ tại thành phố Phú Quốc = The relationship between destination image, satisfaction and word of mouth with tourist destination intention: a specific study in Phu Quoc cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv484S272022022.pdf
  • Size : 5,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.