Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Bé
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Hùng
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thúy Hằng
dc.contributor.authorMai, Thị Thanh Thủy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:55:25Z-
dc.date.available2023-12-27T02:55:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343857en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69892-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2022 - no.06 - tr.60 - 70 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleMối quan hệ giữa căng thẳng học tập với kết quả học tập của sinh viên trường Đại học Sư phạm, Đại học Huế = The relationship between academic stress and academic achievement among students of Hue University of Educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S062022060.pdf
  • Size : 1,1 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.