Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69854
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Khanh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:55:13Z-
dc.date.available2023-12-27T02:55:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343049en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69854-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.45-48 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng sử dụng dịch vụ thẻ tại Agribank Chi nhánh huyện Tân Phú = Determinants of customer satisfaction towards card services of Agribank Tan Phu district branchen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022045.pdf736.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.