Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Khanh Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:55:13Z-
dc.date.available2023-12-27T02:55:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343049en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69854-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.45-48 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng sử dụng dịch vụ thẻ tại Agribank Chi nhánh huyện Tân Phú = Determinants of customer satisfaction towards card services of Agribank Tan Phu district branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022045.pdf
  • Size : 736,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.