Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69345
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Tuyết Nhung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:57Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348355en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69345-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCơ khí Việt Nam - 2022 - no.7 - tr.31-35 - ISSN.0866-7056en
dc.subjectCơ khí Việt Namen
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng của vị trí cổng phun và tốc độ phun đến phân bố hướng sợi trong ba đờ sốc của xe ô tô = The effect of the injection gate position and the injection speed to the fiber orientation in car’s bumperen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv57S72022031.pdf582.95 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.