Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Hải
dc.contributor.authorĐào, Duy Trung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347986en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69333-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCơ khí Việt Nam - 2022 - no.6 - tr.88-93 - ISSN.0866-7056en
dc.subjectCơ khí Việt Namen
dc.titleMô phóng áp suất và chiều dày màng dầu bôi trơn ổ trục cam động cơ xe máy Honda winner nhằm xác định nguyên nhân hư hỏng sớm của ổ = Numerical modelization pressure and oil film thickness in camshaft bearing to fine the premature failure reason of the bearingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv57S62022088.pdf
  • Size : 725,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.