Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKhương, Thị Hà
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:32Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347224en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69271-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giao thông vận tải - 2022 - no.5 - tr.540-551 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu đặc tính cháy hcci trên động cơ diesel 1 xi lanh - bd178f(e) khi thay đổi tỷ số nén bằng phần mềm avl boost = research of homogeneous charge compression Ignition characteristics on 1 cylinder diesel engine - bd178f(e) when changing compression ratio by avl boost softwareen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv287V73S52022540.pdf
  • Size : 1,21 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.