Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Nguyễn Hồng Ngự
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:22Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347048en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69241-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Trường Đại học Quảng Nam) - 2022 - no.23 - tr.63 - 71 - ISSN.0866-7586en
dc.subjectKhoa học (Trường Đại học Quảng Nam)en
dc.titleQuá trình mô hình hoá toán học trong dạy học môn toán ở trường phổ thông = The process of mathematical modeling in teaching maths in high schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv472S232022063.pdf
  • Size : 845,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.