Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69230
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Tiến
dc.contributor.authorThái, Khắc Chiến
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:18Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347002en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69230-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giao thông vận tải - 2022 - no.2 - tr.101-111 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng của bột đá đến các đặc trưng cơ học của bê tông sử dụng cát mịn phối trộn cát nghiền trong xây dựng cầu = Mechanical properties of concrete using manufactured sand and natural fine sand in bridge constructionen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv287V73S22022101.pdf827.52 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.