Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69186
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Quân
dc.contributor.authorTrần, Bảo Việt
dc.contributor.authorTrần, Anh Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:50:03Z-
dc.date.available2023-12-27T02:50:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350216en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69186-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giao thông Vận tải - 2022 - no.6 - tr.779-794en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giao thông Vận tảien
dc.titleÁp dụng phương pháp trường pha để dự báo ứng xử chịu kéo khi uốn của bê tông xi măng rỗng = Application of the phase field method to predict the flexural behavior of pervious concreteen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv287V73S62022779.pdf1.34 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.