Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Nguyệt Thu
dc.date.accessioned2023-12-27T02:49:24Z-
dc.date.available2023-12-27T02:49:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345482en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69049-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & công nghệ Việt Nam - 2022 - no.9A - tr.14 - 19 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học & công nghệ Việt Namen
dc.titleXây dựng thương hiệu và thương mại hóa quyền sở hữu trí tuệ trà Dilmah - Bài học cho Việt Nam trong phát triển đặc sản địa phương = Branding and commercialization of intellectual property rights Dilmah tea - Lessons for Vietnam in developing local specialtiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv8S09A2022014.pdf
  • Size : 430,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.